0 produse0,00 

Niciun produs în coș.

Termeni și condiții

Orice interacțiune cu site-ul www.ufotech.ro reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii și condițiile noastre.

Recomandăm citirea tuturor informațiilor oferite de www.ufotech.ro, pentru o utilizare cât mai bună.

SC UFO TECH SRL își rezervă dreptul de a modifica oricând termenii și condițiile stipulați pe site, fără o notificare prealabilă.  

Email-ul generat automat în urma efectuării unei comenzii pe site nu reprezintă confirmarea că produsele sunt pe stoc, el fiind doar confirmarea primirii cererii de comandă.

După primirea email-ului generat automat, veți fi contactat de către unul dintre agenții noștri, pentru a vi se comunica disponibilitatea produselor comandate, a prețului și a termenului de livrare.

www.ufotech.ro își rezervă dreptul de a respecta normele GDPR și a folosi informațiile personale ale clienților doar pentru scopul pentru care acestea au fost oferite precum: efectuarea cererilor de comandă și a cererilor de ofertă, conform legii în vigoare.

Pentru comandarea unor anumite produse se poate cere achitarea în avans.

Produsele comercializate de www.ufotech.ro sunt noi și se livrează în ambalajul original al producătorului.

După primirea comenzii, factura poate fi descărcată din contul de utilizator, la secțiunea comenzi efectuate (https://ufotech.ro/my-account/orders/) .

De asemenea, atât prețul cât și specificațiile tehnice nu reprezintă nici un fel de obligație contractuală, și pot fi schimbate fără nicio notificare în prealabil. 

Fotografiile și descrierile, precum și datele tehnice ale produselor au caracter informativ și pot exista diferențe între acestea și produsul în sine.

Produsele comercializate de www.ufotech.ro , sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor și listelor editate de producători.

Garanția se aplică în conformitate cu Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanția asociată acestora și O.G. nr.21/1992 privind protecția consumatorului. Termenul de garanție acordat de www.ufotech.ro se acordă pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosință îndelungată, conform specificațiilor tehnice ale producătorului dar nu mai mult de 24 luni de la data înscrisă pe factura de vânzare.

La anumite produse cum ar fi: alternatoare, electromotoare, compresoare aer condiționat, EGR, pompe de servodirecție, etrieri frână, casete de direcție, turbocompresoare, debitmetre, etc. pentru a beneficia de prețul afișat pe site, se poate solicita piesa veche de pe mașină la schimb sau se percepe suplimentar o taxă de piesă veche.

Piesele vechi la schimb se returnează în termen de maxim 14 zile. Taxa de piesă veche va fi comunicată de către consilieri înainte de confirmarea comenzii.

Aceste piese sunt piese recondiționate de către producător și beneficiază de aceleași condiții de garanție precum piesele noi.

Returnarea pieselor vechi de către client trebuie să îndeplinească următoarele condiții: să fie curate, fără să prezinte lovituri, să nu prezinte spărturi, crăpături, îndoituri sau rupturi, să nu se fi încercat recondiționarea lor în trecut, să nu aibă șuruburi blocate și să nu prezinte urme de vopsea.

Atenție!

Pentru următoarele produse se vor cere și alte condiții specifice:

  • Alternatoare/Compresoare- Fulia să nu fie blocată
  • Electromotoare- Axul să nu fie blocat
  • Casete de direcție- Cremaliera să nu fie ruginită/blocată

Toate piesele vechi se vor returna în ambalajul pieselor noi în maximum 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.

La primirea piesei comandate, clientul are obligativitatea de a achita o garanție până la aducerea piesei vechi, urmând ca aceasta să fie verificată, iar dacă piesa respectă toate condițiile prezentate mai sus, clientul va primi garanția achitată înapoi.

Taxa de transport pentru returnarea piesei vechi la schimb este suportată de către client.

Atenție!

Unele produse comercializate în set și nu numai, pot conține piese de calitate identică sau superioară, achiziționate de la parteneri afiliați sau care aparțin aceluiași producător.

La primirea comenzii, vă rugăm să verificați coletul în prezența curierului pentru a putea soluționa posibilele avarii cauzate în timpul livrării. În cazul în care vor apărea nereguli la primirea coletului, vă recomandăm să încheiați împreună cu angajatul de la firma de curierat, un proces verbal în urma căruia să se observe aceste nereguli. De asemenea, vă rugăm să ne informați despre incidentele apărute, prin email la adresa vanzari@ufotech.ro în maximum 24 de ore de la primirea comenzii.

În cazul în care veți observa ulterior aceste probleme, sesizările dumneavoastră vor fi foarte greu de soluționat fără prezența procesului verbal încheiat între dumneavoastră și  curier.

Atenție!

Nu beneficiază de garanție decât produsele montate în service autorizat RAR.

Nu se pot returna produsele care prezintă urme de montaj.

Atenție!

 În cazul compresoarelor de aer condiționat – la montarea acestora se recomandă înlocuirea radiatorului, a filtrului uscător, a supapei de expansiune precum și curățarea instalației de aer condiționat și uscarea acesteia cu azot!

Garanția

Toate produsele UFOTECH.ro beneficiază de garanție și factură, cele două sunt disponibile atât pe site cât și pe email.

Garanția legală se oferă în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 și cu OG 21/1992(r2) și completată privind vânzarea produselor și garanțiile asociate, care transpune în dreptul român Directiva 1999/44/EC și nu limitează, ignoră sau restricționează direct sau indirect drepturile legale și interesele legitime ale cumpărătorului, așa cum sunt prevăzute de lege.

Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul asupra oricărui defect constatat în perioada de garanție. Garanția este oferită produselor care prezintă defecte de fabricație. În cazul în care o piesă nu poate fi schimbată sau reparată, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Pentru a beneficia de garanție, trebuie să montați piesele într-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dvs. auto și să păstrați factura de montaj.

În termenul de garanție, se asigură garanția produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau înlocuire.

Termenul maxim de remediere a garanției este de 15 zile calendaristice.

Garanția va fi acordată după cum urmează:

Toate produsele au perioadă de garanție de 24 luni (cu excepția uzurii normale), calculat de la dată cumpărării, cu excepția produselor a căror durată medie de utilizare este mai mică de 24 de luni (becuri – 3 luni, ștergătoare parbriz – 6 luni, scule de mână – 12 luni).

Pentru a iniția procedura de trimitere în garanție a unei piese, este nevoie să aduceți sau să trimiteți:

  1. Piesa deteriorată ce nu trebuie urme de lovituri, crăpături sau spărturi, în starea în care a fost demontată, și să nu prezinte urme de solvenți de curățare.
  2. Copie după certificatul de înmatriculare al mașinii (talonul mașinii), pe care a fost montată piesa.
  3. Copii după factură, deviz, bon fiscal și autorizație RAR, pentru tipul de manoperă executat. Toate acestea reprezentând dovada montării piesei într-un service autorizat RAR.
  4. Notă de constatare a defecțiunii, însoțită de un test de diagnoză, făcut într-un service autorizat RAR pentru tipul de manoperă executat. Pentru piese de schimb de origine, procedura de acordare a garanției este specifică fiecărui producător, fiind necesară deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer, pentru emitere notei de constare.

Din motive de siguranță, piesele pentru sistemele de frânare și sistemele de suspensie se comercializează doar la set de 2 bucăți ( discurile de frână, tamburii de frână, amortizoare și acuri).

Pentru garanția compresoarelor de aer condiționat, este obligatoriu să trimiteți și copia facturii de achiziție și montaj a radiatorului AC, filtru uscător și supapă expansiune. Din devizul de montaj trebuie să reiasă că toate cele prezentate mai sus, au fost montate, iar instalația de AC, a fost curățată și ulterior uscată cu azot.

NOTĂ

În cazul în care produsul reclamat la garanție s-a comercializat în set/kit atunci trebuie predat în aceeași formă. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placă+disc+rulment se va preda la garanție în aceeași formă, chiar dacă defectul provine numai de la rulment).

Pentru acumulatorii auto, garanția se derulează prin service-urile agreate menționate în certificatul de garanție care însoțește fiecare acumulator.

Pentru piese de schimb de origine ale grupului Volkswagen Group, procedura de acordare a garanției este specifică, fiind necesară deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesă la cel mai apropiat dealer al grupului; garanția fiind preluată de rețeaua grupului

Nu veți beneficia de garanție dacă:

  • Automobilul a fost folosit în: taximetrie, raliuri, competiții sportive, etc.


Returul

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 în termen de 14 zile – condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: „consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afară spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere”.

Înainte de încheierea celor 14 zile, consumatorului i se recomandă să informeze www.ufotech.ro în scris la adresa vanzari@ufotech.ro cu privire la decizia de retur.


– Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice.

– Dreptul de retragere în termen de 14 zile se poate aplică doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să se prezinte în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la primirea returului.


În cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuită și ulterior sunt returnate parțial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vânzătorului (ex.achiziționare produse pe propria răspundere, fără a pune la dispoziției vânzătorului date despre mașină (inclusiv serie de șasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat către vânzător,  modificări aduse mașinii față de varianta de construcție și care nu sunt aduse la cunoștință vânzătorului), taxa de livrare acordată inițial cu titlu gratuit, este suportată de client.

Returul se va face prin aceeași metodă prin care au fost livrate produsele, la adresa: Strada Principală, nr. 420B, Leordeni, jud. Argeș.

Returul trebuie trimis fără ramburs, deoarece acesta se va face în contul dumneavoastră după verificarea piesei/pieselor returului.

Coletul trebuie să fie ambalat corespunzător pentru livrare pentru a nu deteriora piesa/piesele.

Produsele trebuie trimise în ambalajul original.

Nu se acceptă returul dacă:

  • Nu se află în ambalajul original
  • Prezintă urme de uzură sau montaj, vopsire, sudură, etc.
  • Lipsesc accesorii sau alte piese care au venit împreună cu produsul pe care doriți să-l returnați
  • Au ambalajul deteriorat
  • Sunt piese de origine (OE) și sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata în avans sau sunt comandate greșit deoarece cumpărătorul nu a pus la dispoziție datele de identificare ale autovehiculului și seria de șasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
  • Sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afară spațiului european, piese de siguranță (ex.: airbaguri, centuri de siguranță), huse și acoperiri.

Paylike acts as data controller in regards to your payment instrument information, see their privacy policy for more information about the processing